407 відгуків
+380 (73) 102-76-15
TEHNOMIX - Тільки актуальні новинки.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Усі категорії товарів представлені на сайті підлягають обміну або поверненню. Процедура повернення товару належної якості: 1. зателефонуйте на номер, вказаний на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. надішліть нам товар перевізником; 3. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; 4. після отримання товару відбувається перевірка вмісту посилки та здійснюється облік повернення. Повернення коштів провадиться на картку покупця протягом 2 робочих днів, після отримання зворотної доставки. Послуги перевізників за повернення товару здійснюється коштом продавця, якщо товар оглянуто та повернено безпосередньо при отриманні у відділенні логіста. Вартість оплачує покупець, якщо товар повертають після забору товару з відділення логіста. Процедура повернення товару неналежної якості: 1. зателефонуйте на номер, вказаний на сайті та повідомте про виявлений дефект та намір повернути оплачений товар; 2. надішліть нам товар перевізником; 3. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; 4. після отримання товару відбувається перевірка вмісту посилки та здійснюється облік повернення. Повернення коштів здійснюється на картку покупця протягом 2 робочих днів після отримання зворотної доставки. Послуги перевізників за повернення товару здійснюється коштом продавця, якщо товар оглянуто та повернено безпосередньо при отриманні у відділенні логіста. Вартість оплачує покупець, якщо товар повертають після забору товару з відділення логіста. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner